TAN A PROP PERÒ TAN LLUNY

És una sensació de buidor

Sembla que siguis al meu costat, abraçant-me

El meu cor es trenca quan veu la realitat

I és que aquesta sensació no es podrà repetir

Mil vegades m’ha passat pel cap perque,

Perquè a mi, a tu, a nosaltres, la familia unida

I la veritat, no trobo cap explicació que pugui calmar el dolor

Sinó tot el contrari, aquest dolor es fa més gran al no trobar-hi resposta

Has deixat una sensació de tristesa a tothom a qui vas deixar emprempta,

Et van quedar tantes coses per fer, un bon professor haguessis estat

I es que una cosa que admirava de tu era la mà que tenies amb els nens

Moments en els quals em feies enfadar per tonteries, no es repetiran

I fa tan mal saber-ho que a vegades preferira canviar-te el lloc,

La vida sense tu és tan díficil, ens has deixat massa aviat 

i t’han quedat moltes coses per fer

Estimaves tanes coses, que dir del teu amor per la música

el baríton encara ressona dins meu cap com si fos ahir

Encara sento I will Survive en repetició sense parar 

Ens has deixat, et sento al meu costat però no hi ets.

_______________________________________________


Em podeu trobar a: https://www.instagram.com/reflexionsnecessaries/

Per qualsevol suggerència: reflexionsnecessaries@gmail.com


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIRADES ETERNES, MIRADES DESITJADES