DECEPCIONS


Mai us heu sentit traïcionats per una persona en la que havieu dipositat tota la vostra confiança? Si us ha passat, entredeu el que us vinc a explicar.

Bé, sempre he pensat que aprofitar-se de la bona fe d’una persona per aconseguir un objectiu és molt poc respectuós i bastant poc empàtic. Aquesta gent s’ha parat mai a pensar el mal que pot causar o si els agradaria que això els passés a ells? Crec que això els importa ven poc i si aconsegueixen el seu es conformen.

Al llarg de la vida, he tingut la típica sensació que acostumo a dir bastant: “del bona persona i innocent que sóc, sóc tonta”. Penso que els que sempre intentem ajudar i en preocupem els altres, aquests ens ho paguen amb una traïció i és que no hi ha res pijtor que confiar amb algú i que et traïcioni fent-se sentir enganyada i manipulada.



Et sents així perquè tu en tot moment has tingut plena confiança amb aquella persona i li has explicat absolutament tot de la teva vida i quan dic tot, és fins i tot les coses que ni tan sols els teus amics saben ni sabran. Llavors aquestes persones, s’inventen històries i pel·lícules per tal de cridar la teva atenció, i vaja si ho aconsegueixen...

Espero que aquest 2019 aquestes persones no reapareguin a la meva vida i que les persones que he conegut aquest 2018 o que porten amb molts anys, continuin al meu costat durant molts anys més.







Em podeu trobar a Instragram (@reflexionsnecessaries) per ser els primers en llegir els meus posts.

Per qualsevol suggerència em podeu escriure a reflexionsnecessaries@gmail.com 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIRADES ETERNES, MIRADES DESITJADES